Három gyerekkel a világ végén, Ausztráliában…

Mivel rokonaink és kedves barátaink sok-sok részletet szeretne hallani ausztráliai utazásunkról, ezért létrehoztunk egy blogot, melyben mindenkinek lehetőséget adunk arra, hogy hírt kapjanak felőlünk.

Friss topikok

  • Sissy79: Szia! Nagyon örülök, hogy rátaláltam a bejegyzéseidre a Google segítségével. Én Magyarországon, V... (2011.03.22. 11:55) Egészség
  • Hella1975: Megkérdezhetem, hogy milyen vízummal mentetek? Mennyi időt szeretnétek ott tölteni? (2011.02.11. 17:00) Három gyerekkel a világ végén, Ausztráliában
  • Hella1975: Szia, Most találtam rá a blogodra. Hogy tudtad őket nyelvekre tanítani, ha nem beszéled őket? M... (2011.02.11. 16:38) Március 15.
  • Both Károly: Szia Andi! BUÉK és jó egészséget Nektek! Szeretnék beszélni Veled, a tanácsodat kérni: mi is szere... (2011.01.24. 22:26) Surfers Paradise
  • Manóanya: Szia Timi! Nagyon örülök, hogy írtál! Puszi, Andi (2010.04.26. 22:45) Április 25. Anzac day

Húsvét

2010.04.11. 22:34

szerző: Manóanya

Belázasodtak a gyerekek, de csak 1 napig tartott.

 
Több, mint egy hét szünet lesz a gyerekeknek.
 
A Viki lett a legjobb matekos. A következő terminusban (4 negyedév/év) a földrengésekről fognak tanulni. Itt nem úgy van, hogy van több tantárgy, hanem ha matekot tanulnak, akkor szinte egész nap matek van. Mellette sok tesi és angolóra.
 
Húsvét hétfőn voltunk abban a boltban, amit nálunk OBI-nak, vagy BAUMAX-nak hívnak, és kaptunk egy focilabdát!!!
 
Nincsen sok bolt itt, és a boltokban nincsen annyi választék, mint nálunk. Na de azért itt is van fogrém, meg minden. Na jó, kürtös kalács mégsincs. De azt nálunk is ritkán ettem.
Fodrász, meg kozmetikus, meg ezek a sok-sok kis kereskedés sincs. Kicsit kiegyensúlyozottabb itt az élet. Az emberek nincsenek úgy túlhajszolva, pedig itt is van sok szegény – kukást még nem láttam, de északabbra állítólag itt is van. Múltkor találkoztam egy magyarral, azt kérdezte, kicsit furcsa a dialektusom, honnan jövök? Mondtam, hogy magyar vagyok, mondta, hogy ő is. Aztán elkezdtünk magyarul beszélni, de ő nagyon törte, gondolom, itt nőtt fel. Nagyon jó volt valakivel, mással, itt magyarul beszélni. Bár az angolt is nagyon szeretem. A gyógyszertárban megint megdicsért a csaj, hogy milyen ügyes vagyok. Jó, nem beszélek szépen angolul, de mindig megértetem magam. Azért ha nem képzi magát itt az ember, akkor hülye, mert ekkora lehetőség, naponta bárkivel szóba lehet elegyedni, mert nyitottak az emberek. Kicsit rátanul az ember és menni fog.
 
Most egy nagyon vicces jön. Voltunk a játszótéren a Petivel, és kiásott a homokból egy egy dollárost, jött és mondta, hogy pénz! Mondtam neki, hogy ügyes vagy, menj, és találj még! Már kopott volt, de elfogadták a boltban. Én is találtam már az utcán. Majd odafigyelek erre.
Iszonyatosan meleg van ismét. Mint nálunk nyáron a legmelegebb napokon. És itt most ősz van! Ha egész nap süt a nap, akkor nagyon felmelegedik a levegő. Mondjuk, én szeretem.
 
A Petit játszás közben már hallottam angolul beszélni. Ez azért nagy dolog, mert ő nem egy beszédes fajta, mint a Szandra.
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aranypart.blog.hu/api/trackback/id/tr91913123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Both Károly 2010.04.17. 16:08:01

For her wonderful efforts and becoming a Bright Star so quickly.= A csodálatos erőfeszítéseiért, és amiért ilyen gyorsan Fényes Csillag lett :-)

Szia Andi!
Hogy vagytok? Anyukámtól hallottam, micsoda fába vágtátok a fejszét! Ügyesek vagytok, hajrá!!! Ausztráliával én is kacérkodom gondolatban, most itt az alkalom, hogy első kézből származó információkat kapjak, nem igaz?
Üdv mindenkinek, ha esetleg angol nyelvű segítség kell - és még nem haladtatok túl rajtam :-), akkor írj!
Üdv
K.
süti beállítások módosítása