Három gyerekkel a világ végén, Ausztráliában…

Mivel rokonaink és kedves barátaink sok-sok részletet szeretne hallani ausztráliai utazásunkról, ezért létrehoztunk egy blogot, melyben mindenkinek lehetőséget adunk arra, hogy hírt kapjanak felőlünk.

Friss topikok

  • Sissy79: Szia! Nagyon örülök, hogy rátaláltam a bejegyzéseidre a Google segítségével. Én Magyarországon, V... (2011.03.22. 11:55) Egészség
  • Hella1975: Megkérdezhetem, hogy milyen vízummal mentetek? Mennyi időt szeretnétek ott tölteni? (2011.02.11. 17:00) Három gyerekkel a világ végén, Ausztráliában
  • Hella1975: Szia, Most találtam rá a blogodra. Hogy tudtad őket nyelvekre tanítani, ha nem beszéled őket? M... (2011.02.11. 16:38) Március 15.
  • Both Károly: Szia Andi! BUÉK és jó egészséget Nektek! Szeretnék beszélni Veled, a tanácsodat kérni: mi is szere... (2011.01.24. 22:26) Surfers Paradise
  • Manóanya: Szia Timi! Nagyon örülök, hogy írtál! Puszi, Andi (2010.04.26. 22:45) Április 25. Anzac day

Egy átlagos nap

2010.03.24. 10:17

szerző: Manóanya

 

Ma behívták a Szandrát egy olasz házaspárhoz tolmácsolni. Mondjuk, nem kellett sokat beszélnie, lehet, hogy csak tesztelték.
 
Már kétszer láttam balesetet, mióta itt vagyok, a szemem előtt fordult meg 2 autó. Mindkettő esőben történt, lehet, hogy kopottak voltak a nyári gumik.
 
Az egyik szomszédunk indiai. Állandóan énekel, nagyon jó a hangja. Nagyon szeretem az indiai zenét, úgyhogy kellemes élmény élőben hallgatni.
 
A Peti még most is állandóan repülőre akar szállni. Ahhoz képest, hogy ettől féltem legjobban ide utazásunkkor, ez jó hír.
 
Azt mondta az ausztrál, új-zélandi szomszédom, hogy őt sokszor itt nem értik meg a dialektusa miatt. Mondtam neki, hogy ez engem abszolút nem zavar, mert én nem érzem a különbséget. Megnyugodott.
 
Ma találkoztam egy másik szomszédommal (összesen 8 van kb, mivel ez egy lakópark és mindenhol szomszéd van), ő korreai, nagyon kedves, ő is most tanul angolul, úgyhogy roppant megértő volt az angol tudásom miatt.
 
Mivel sokat hallom most a Szandrát angolul beszélni, nagyon sokat tanulok tőle is, mit hogyan kell mondani angolul.
 
Most a magyar anyagot és az angolt is egyszerre kell tanulnunk, úgyhogy elég elfoglaltak vagyunk. Mindenkitől elnézést kérek, ha a skypom nincs mindig bekapcsolva!!
A Szandrát egyszerre tanítom magyarul és angolul olvasni. Szerencsére, magyarul már tud, csak még lassan, most ki kell találnom valami gyors módszert az angol olvasás tanulásra, mert a többiekl már tudnak.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranypart.blog.hu/api/trackback/id/tr961864530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása